top of page
logo_.png

Linka důvěry

Soc. poradce

SOS Tísňová péče

Pro sjednání služby volejte nebo pište:

800 124 111

Služba je dostupná 7 dní v týdnu, 24 hodin denně 

tisnovka.png
infografika2.png

Pro sjednání služby klikni zde:

Asistenční služba

 

Po stisknutí tlačítka probíhá hovor s naším asistentem přímo přes zařízení.

Všechna naše chytrá zařízení mají jednoduché tlačítko pro přivolání pomoci.

Spojení seniora s asistentem probíhá automaticky

(senior nemusí nic mačkat pro přijetí hovoru).

Služba funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zařízení fungují po celé republice, kde je dostupný GSM signál.

Zařízení je potřeba mít stále u sebe, na krku, v kapse nebo na ruce. 

Večer před spaním klient vloží zařízení do nabíjecího stojánku.

a_edited.png
Pokud máte zájem o další produkty pro seniory,
navštivte náš partnerský eShop ProAsist

Proč mít

Chytrou péči


Klient může kdykoliv

jedním zmáčknutím

tlačítka oznámit větší,

či menší nouzi, jako je

například pád nebo akutní

zdravotní komplikace

Senior získá větší pocit bezpečí

Bude samostatnější a nezávislejší

Nalezne odvahu na fyzicky náročnější aktivity (delší výlety nebo sport)

Klient získá dobrého pomocníka, pokud má nějaký zdravotní problém

Dostane se mu rychlejší pomoci v případě krizové události

Po případné hospitalizaci se rychleji navrátí do běžného života

Získanou samostatností zmenší starosti svým blízkým

Pro koho je

služba vhodná:

Pro ty, kteří

chtějí pocit

jistoty a

okamžité

pomoci

Pro osoby

se zdravotním omezením

Pro aktivní lidi,

aby se nemuseli omezovat

z obavy o své bezpečí

Pro každého,

kdo chce co nejdéle zůstat samostatný

a soběstačný

Pro koho

Výhody chytrého

SOS zařízení:

Automatický

hovor

s asistentem

Detekce pádu prostřednictvím sledování aktivity

Rozpoznání

delší

neaktivity

Identifikace neobvyklé situace

Volejte:

Lokalizace klienta prostřednictvím GPS

Kontrola vlastní funkčnosti

Automatická změna na

noční režim

při nabíjení

Funguje všude, kde je dostupný GPS signál

Jak službu

nejlépe nastavit

Asistenční služba funguje tím lépe, čím precizněji si

ji senior s rodinou nastaví.

Jedná se o plán péče, který má odborný asistent

k dispozici pro řešení jakékoliv situace. V plánu péče jsou uvedené primárně tyto informace:

Kontaktní údaje klienta, jeho rodiny, přátel a ideálně i sousedů

Kontakt na nejbližší pečovatelské a zdravotnické služby

Základní zdravotní data klienta, jaké užívá léky, kontakt na jeho lékaře

Běžný týdenní harmonogram, pokud pravidelně navštěvuje určitá

místa nebo třeba i jestli chodí na procházky se psem

V ideálním případě by měl někdo v blízkém okolí klienta mít náhradní

klíč od bytu

Informace se zadávají u výběru zařízení prostřednictvím formuláře.

Příběhy našich klientů

Záznam ze dne

10. 9. 2022

klient si po dvou hodinách houbaření stiskl SOS tlačítko s žádostí o pomoc ,měl dojem že se ztratil v lese, mobilní telefon si nechal doma, z důvodu možné ztráty v lese. 

Dle dat z mapy jsme klientovi popsali místo kde se jeho zařízení SOS tedy klient nachází, po chvilce ujasňování se klient uklidnil a zjistil že se zatoulal do časti lesa která byla vykácená a to ho zmátlo.

Po dohodě byl klient kontrolován a to už byl zcela klidný a hlásil že už vidí svou ves. Při dalším kontrolním hovoru byl už klient doma , čistil houby které nazval ,,málem ztracené“.

Záznam ze dne

18. 4. 2023

Klientka si stiskla SOS tlačítko po pádu

v kuchyni s tím že nemá sil se zvednout. Volána IZS - policie ČR, podána  informaci

o trezorku na klíče u vchodových dveří

a i heslo k otevření trezorku. Klientka informována o výjezdu policie a do příjezdu policie bylo s klientkou hovořeno přes SOS zařízení, po chvilce už měla klientka  lepší náladu. Ke klientce dojela policie ČR cca za 40 minut, zvedli jí, zeptali se, jestli není zraněná a nepotřebuje ošetření, to klientka  zamítla, s tím že je naštěstí v pořádku.

Náš hovor přes SOS zařízení proběhlo

s klientkou a i s příslušníky policie. 

Ráno pošleme informativní SMS dceři, klientka není zraněná tak není důvod dceru v noci budit.

Záznam ze dne

20. 12. 2022

Klientka si stiskla SOS tlačítko pro velký smutek a úzkost, manžel klientky nedávno odešel a v čase Adventu , klientku přepadává smutek velice často. Rodina

je ve všední dny velice zaneprázdněná

a občas není prostor se klientce plně věnovat. S klientkou byl veden podpůrný hovor k danému tématu, úzkost byla úspěšně zahnána. Laskavé povídání

a vzpomínání zahnalo smutek. S rodinou proveden informační hovor po ukončení hovoru s klientkou. Děkují nám za pomoc

v tomto těžkém období.

Kde poskytujeme službu

Tísňová SOS péče

  • Službu poskytujeme ve všech krajích ČR

 

Naše provozovny:

  • Opatovická 1314/9, 110 00 Praha 1

  • Štěpánská 539/9, 120 00 Praha 2

  • Hybešova 30, 602 00 Brno-střed-Staré Brno

video návod
Podání stížnosti: postup pro podání stížnosti naleznete na tomto odkaze
  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram

2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o. Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá

na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.

bottom of page