Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Linka důvěry
Soc. poradce
SOS Tísňová péče
Pro sjednání služby volejte nebo pište:
800 124 111
Služba je dostupná 7 dní v týdnu, 24 hodin denně
Asistenční služba
Po stisknutí tlačítka probíhá hovor s naším asistentem přímo přes zařízení.
Všechna naše chytrá zařízení mají jednoduché tlačítko pro přivolání pomoci.
Spojení seniora s asistentem probíhá automaticky
(senior nemusí nic mačkat pro přijetí hovoru).
Služba funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zařízení fungují po celé republice, kde je dostupný GSM signál.
Zařízení je potřeba mít stále u sebe, na krku, v kapse nebo na ruce.
Večer před spaním klient vloží zařízení do nabíjecího stojánku.
Pokud máte zájem o další produkty pro seniory,
navštivte náš partnerský eShop ProAsist
Proč mít
Chytrou péči
Klient může kdykoliv
jedním zmáčknutím
tlačítka oznámit větší,
či menší nouzi, jako je
například pád nebo akutní
zdravotní komplikace
Senior získá větší pocit bezpečí
Bude samostatnější a nezávislejší
Nalezne odvahu na fyzicky náročnější aktivity (delší výlety nebo sport)
Klient získá dobrého pomocníka, pokud má nějaký zdravotní problém
Dostane se mu rychlejší pomoci v případě krizové události
Po případné hospitalizaci se rychleji navrátí do běžného života
Získanou samostatností zmenší starosti svým blízkým
Pro koho je
služba vhodná:
Pro ty, kteří
chtějí pocit
jistoty a
okamžité
pomoci
Pro osoby
se zdravotním omezením
Pro aktivní lidi,
aby se nemuseli omezovat
z obavy o své bezpečí
Pro každého,
kdo chce co nejdéle zůstat samostatný
a soběstačný
Výhody chytrého
SOS zařízení:
Automatický
hovor
s asistentem
Detekce pádu prostřednictvím sledování aktivity
Rozpoznání
delší
neaktivity
Identifikace neobvyklé situace
Volejte:
Lokalizace klienta prostřednictvím GPS
Kontrola vlastní funkčnosti
Automatická změna na
noční režim
při nabíjení
Funguje všude, kde je dostupný GPS signál
Jak službu
nejlépe nastavit
Asistenční služba funguje tím lépe, čím precizněji si
ji senior s rodinou nastaví.
Jedná se o plán péče, který má odborný asistent
k dispozici pro řešení jakékoliv situace. V plánu péče jsou uvedené primárně tyto informace:
Kontaktní údaje klienta, jeho rodiny, přátel a ideálně i sousedů
Kontakt na nejbližší pečovatelské a zdravotnické služby
Základní zdravotní data klienta, jaké užívá léky, kontakt na jeho lékaře
Běžný týdenní harmonogram, pokud pravidelně navštěvuje určitá
místa nebo třeba i jestli chodí na procházky se psem
V ideálním případě by měl někdo v blízkém okolí klienta mít náhradní
klíč od bytu
Informace se zadávají u výběru zařízení prostřednictvím formuláře.
Příběhy našich klientů
Záznam ze dne
10. 9. 2022
klient si po dvou hodinách houbaření stiskl SOS tlačítko s žádostí o pomoc ,měl dojem že se ztratil v lese, mobilní telefon si nechal doma, z důvodu možné ztráty v lese.
Dle dat z mapy jsme klientovi popsali místo kde se jeho zařízení SOS tedy klient nachází, po chvilce ujasňování se klient uklidnil a zjistil že se zatoulal do časti lesa která byla vykácená a to ho zmátlo.
Po dohodě byl klient kontrolován a to už byl zcela klidný a hlásil že už vidí svou ves. Při dalším kontrolním hovoru byl už klient doma , čistil houby které nazval ,,málem ztracené“.
Záznam ze dne
18. 4. 2023
Klientka si stiskla SOS tlačítko po pádu
v kuchyni s tím že nemá sil se zvednout. Volána IZS - policie ČR, podána informaci
o trezorku na klíče u vchodových dveří
a i heslo k otevření trezorku. Klientka informována o výjezdu policie a do příjezdu policie bylo s klientkou hovořeno přes SOS zařízení, po chvilce už měla klientka lepší náladu. Ke klientce dojela policie ČR cca za 40 minut, zvedli jí, zeptali se, jestli není zraněná a nepotřebuje ošetření, to klientka zamítla, s tím že je naštěstí v pořádku.
Náš hovor přes SOS zařízení proběhlo
s klientkou a i s příslušníky policie.
Ráno pošleme informativní SMS dceři, klientka není zraněná tak není důvod dceru v noci budit.
Záznam ze dne
20. 12. 2022
Klientka si stiskla SOS tlačítko pro velký smutek a úzkost, manžel klientky nedávno odešel a v čase Adventu , klientku přepadává smutek velice často. Rodina
je ve všední dny velice zaneprázdněná
a občas není prostor se klientce plně věnovat. S klientkou byl veden podpůrný hovor k danému tématu, úzkost byla úspěšně zahnána. Laskavé povídání
a vzpomínání zahnalo smutek. S rodinou proveden informační hovor po ukončení hovoru s klientkou. Děkují nám za pomoc
v tomto těžkém období.
Kde poskytujeme službu
Tísňová SOS péče
-
Službu poskytujeme ve všech krajích ČR
Naše provozovny:
-
Opatovická 1314/9, 110 00 Praha 1
-
Štěpánská 539/9, 120 00 Praha 2
-
Hybešova 30, 602 00 Brno-střed-Staré Brno
2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o. Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá
na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.