
Linka důvěry
Pomoc seniorům, zdravotně znevýhodněným a pečujícím
Volejte zdarma a anonymně.
Provozní doba linky:
všední dny 8 - 18 h
víkendy 8 - 16 h
svátky bez provozu

800 100 117
Linka důvěry
Soc. poradce

Kdy se na
nás obrátit:
Pokud se
cítíte sami.
Jste smutní,
nejistí, opuštění,
či bezradní.
Pokud si Vy nebo Vaši blízcí nevíte
rady v obtížné
životní situaci.
Pečujete o seniora či partnera a už Vám dochází síly.
Nevycházíte se svými dětmi, rodiči, sousedy, pečovateli.
Obtěžují Vás „šmejdi“ a stali jste se obětí podvodného jednání.
Jste vystaveni fyzickému
násilí nebo psychickému týrání.
Stali jste se obětí nebo svědkem trestného činu.
Potřebujete se zorientovat
v sociálních službách.
Nacházíte se
v jiné krizové situaci vyžadující okamžitou pomoc.
Co je dobré vědět před hovorem:
-
Během hovoru je na Vás, kolik informací o sobě uvedete, není potřeba sdělovat jméno ani jiné osobní údaje.
-
Hovory nejsou nahrávány.
-
Vaše telefonní číslo a emailová adresa je pracovníkům viditelná. Pro zachování maximální anonymity můžete na telefonu nastavit „skryté číslo“ nebo si vytvořit anonymní email.
-
Pokud je linka obsazena, uslyšíte v telefonu nahranou zprávu. Znamená to, že mluvíme s někým, kdo se dovolal před Vámi. Zkuste chvíli počkat a zavolat později. Můžete nám také napsat email nebo se podívat na stránky www.linkyduvery.cz, kde jsou všechny linky sdružené do České asociace pracovišť linek důvěry. Členem této asociace je i naše pracoviště.
-
Na nedovolaná čísla nevoláme zpět ani neposíláme SMS.
-
Pokud je Vám bližší písemné spojení, napište nám. Odepíšeme do tří pracovních dnů. Email na naší lince slouží jako krátkodobá pomoc, nabízíme až tři odpovědi v rámci jednoho kontaktu. Pokud potřebujete dlouhodobější písemnou podporu, pomůžeme s vyhledáním vhodného chatu.
Krizová pomoc
je poskytována:
Okamžitě.
Se snadnou dostupností.
Bezbariérově.
Klient může hovor kdykoliv ukončit.
Klient může zavolat kdykoliv, i opakovaně.
Bezplatně.
Bez diskriminace.
Cílová skupina:
Primárně
Senioři a jejich pečující (rodina, přátelé, lidé s obavou o seniora ...).
Dále
Osoby s chronickým duševním onemocněním, osoby s chronickým onemocněním, osoby s tělesným postižením, osoby se zdravotním postižením, oběti domácího násilí, osoby v krizi.
Naše poslání
Posláním služby je zabezpečovat prostřednictvím telefonního rozhovoru okamžitou pomoc lidem nacházejícím se v obtížné životní situaci, kterou nejsou schopni zvládnout svépomocí.
Při své práci se pracovníci linky dozvídají celou řadu osobních a citlivých informací. Sdělené informace jsou důvěrné, pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí. Výjimkou jsou trestné činy a akutní ohrožení života, na které se vztahuje oznamovací povinnost. V tomto případě má pracovník povinnost čin ohlásit, a to i bez Vašeho souhlasu. Pokud by taková situace měla nastat, budete na ni upozorněni.
Kde poskytujeme službu
Linka důvěry
-
Službu poskytujeme ve všech krajích ČR

Podání stížnosti: postup pro podání stížnosti naleznete na tomto odkaze
2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o. Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá
na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.